ne neue aus holland

• Goedemorgen Micha

Ik zal je zeker raadplegen en zeer bedankt voor het aanbod.

Ik ben op dit forum terecht gekomen via google ,omdat ik aan het zoeken was naar de inbouw van een carpc in een audi 80.

Tot zover denk ik dat dit het meest uitgebreide forum is van de audi 80 (lees audi prachtig)

Ben nog veel van plan met mijn audi heb er even naar moeten zoeken want complete en in redelijke staat verkerende avant's met de zes cilinder zijn toch al dun bezaaid in Nederland.

De mijne verkeert in redelijk goede staat een spuitbeurt staat in de planning voor volgend jaar.Technisch lijkt de wagen goed en de motor vertoont geen lekages.

Ik zal je binnenkort een zoek lijstje sturen voor mijn audi,hij is redelijk compleet maar ik zoek nog wel het een en ander

mvg

Vincent

• Halli hallo...:)
    Herzlich wilkommen..:)
    der User EL-Huron wohnt übrigens in Einthoven...:) also zum schauben helfen schon mal gut...;)
    mfg :whistling:

:pillepalle: :pillepalle: olle Zickige Audi 80 Zicke :whistling: :whistling:

:search: :search: die kleine Zicke steht zum Verkauf... bei interesse PN an mich....:search: :search:
    :vain: Audi A6 Avant 3.2 FSI Stratosblau Perlefekt :sende:

• Viny heißt Vincent und ist wenn dann Rentner! ;)

Hallo Viny,
    welkom op het forum.
    Groeten uit Krefeld, naar het nabijgelegen Nederland!

• Hier dan een berichtje uit Druten
    Als eerste zal ik je wat over mijzelf vertellen
    Ik ben 50 jaar en werk sinds 2 jaar niet meer vanwege hartproblemen,ik hen in 1995 een pacemaker gekregen ,en in januari 2008 een hartinfarct.
    Hierdoor kreeg ik een hart operatie met een 6voudige bypass.Ik heb nog een jaar geprobeerd om tewerken maar dit ging niet meer.
    Nu zit ik dus thuis en was van plan om mijn lancia thema turbo te restaureren,dit zou ik op mijn dooie akkertje willen realiseren maar dit blijkt fysiek toch te zwaar.
    Dus de knoop door gehakt en een andere wagen gekocht die ik al een tijdje als winter auto wilde gebruiken.
    Maar wel met een paar wensen
    ! het moest een audi zijn
    2 hij moest voorzien zijn van een zes pitter.
    3 En zo goed als alle opties
    4 technisch in goede staat
    5 net interieur
    6 een avant
    Dit alles heb ik bijna kunnen krijgen behalve ful opties,wat ik mis is de boordcomputer en buiten temp meter dit zou ik dus via dit forum willen verkrijgen.
    Ik ben op dit forum gekomen via google,was aan het zoeken naar een audi 80 met een carpc inbouw.Graag zou ik ook via jouw met deze persoon in contact komen telefonisch of via mail.
    Zoals ik al eerder schreef het duits lezen gaat zeer goed en het spreken ook ,maar het schrijven is een kriem.
    Zou het mogelijk zijn dat je in mijn naam contact kunt leggen met die persoon en een advertentie wilt plaatsen waar ik de boardcomputer kan kopen.
    Zo wil ik ook tezijner tijd competition bumpers en rs side skirts.
    Als ik dan mijn pc heb ingebouwd en de andere dingen gedaan heb wil ik de audi laten overspuiten in zijn orginele kleur het is een zwarte kleur met wat parlemour en iets paars erin.
    Dan is de auto weer netjes en in zeer goede staat.

Dus ik hoop dat je dit eventueel kunt doen voor mij
    mvg
    Vincent Hendriks
    Druten

Hab zwar sehr lange gebraucht, hier nun die deutsche Vorstellung von Viny:

Zuerst will ich über mich selbst erzählen, ich heiße vincent,bin 50 Jahre alt und arbeite seit 2 Jahren wegen Herzproblemen nicht mehr, ich habe 1995 einen Herzschrittmacher bekommen, im Januar 2008 eine Herzinfarkt. Dadurch habe ich eine Herzoperation gehabt und habe einen 6fachen Bypass gelegt bekommen. Ich habe so noch ein Jahr probiert zu arbeiten, aber es ging nicht mehr. Nun bin ich zu hause und wollte meinen Lancia Thema turbo restaurieren, das erwies sich aber körperlich als unmöglich. Also habe ich einen Schlußstrich gezogen und ein anderes Auto gekauft, welches ich schon länger als Winterauto im Auge hatte. Es gab aber schon ein paar Bedingungen:

1. es mußte ein Audi sein
    2. er sollte ein 6 Zylinder sein
    3.er sollte soweit möglich Vollausstattung haben
    4. technisch in gutem Zustand
    5. innen sauber
    6. ein Avant

das habe ich beinah bekommen, außer der Vollausstattung, ich habe keinen Bordcomputer und keine Außentemperatuanzeige. Ich hoffe, daß ich über das Forum diese Teile bekomme.
    Das Forum habe ich via google gefunden, ich war auch der Suche nach einem audi mit einem car-pc-einbau. Gerne möchte ich durch dich (also den Übersetzer) mit dieser Person via Telefon oder email in Kontakt kommen.
    Könntest du in meinem Namen mit dieser Person Kontakt aufnehmen und eine Anzeige wegen eines Bordcomputers erstellen (hat sich inzwischen erledigt) .
    Zu gegebener möchte ich dann auch gern competition Stoßstangen und RS-schweller.
    Wenn ich dann den Computer einebaut habe und die anderen Dinge erledigt habe, möchte ich das Auto in Originalfarbe nachlackieren lassen, es ist ein schwarz perleffekt mit etwas lila drin.
    Dann ist das Auto wieder schick in sehr gutem Zustand.

Ich hoffe, daß das für mich tun könntest

Mit freundlichen Grüßen
    Vincent Hendriks
    druten

Ich habe nicht immer wörtlich übersetzt manches sinngemäß...

gruß micha

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!