hallo ich bins der neue
-
-
Herzlich willkommen
-
Schönschön, selbst ausm ausland finden die User jetzt schon zu uns
Willkommen
-
Willkommen hier.
Wenn ich das so lese, frage ich mich ernsthaft, warum gerade eine bayrische Partei gehobene Deutschkenntnisse für Ausländer fordert.
-
So, easchtmoi a Sakrischs's Seawas an DonDom. Vui Spaß im Forum
So und ätza an oisam de wo do grod gmoant ham das mia in Bayern scho Quasi vom Ausland waratn.
"gehobene Deutschkenntnisse" waradn gorid moi so wichte, wei wennst Boarisch kost und des a vastähst na kost eingle ois. Wichtiga warad ja das de "Huaschd" üwahaups amoi insa Sproch, oda z'mindeschd osatz davo kenan. Do dads scho glanga wemmas in den Berlina Slang kannt oda des Sachsen/Thüringer sonstwos kaudawaisch kannt
Wei in Bayern han mia ja mehrsprachig und damit absolut "IN" mia tollarian ja generell faschd ois, somit a eich, de moanan Bayern warad Ausland, Berlin z.b gawats ohne ins idmoi. Do warad nur no da Pleitegeier untawegs und na häd ma oisam bei uns herunt im sonnigen Busen vo Deitschland...
In diesem Sinn:
-Ma soi nix überdreim
-Hintnache is da Esel aa gscheida
-Need g'schimpfd is globt gnua
-Saufsd, schdiabst, saufsd need, schdiabst aa
-Wea Reachd had, zoid a MaasProst beinan
Is vllt ned ganz so ernst zum nehma -
Auch ein herzliches Willkommen von mir.
Den Beitrag über mir hab ich einfach mal "überlesen"
-
-
Und wos sogst's es in "Leipzisch" wenns an Chrischdbaam kafft's.... -- "Ätänschenplease!"
Und bois es sogs "Räächn wermer griechn"
moants na "reng weama griang" oder das "Rengwürmer griachan"?Moaschd des is bessa?
-
Herzlich Willkommen!!!
@ AudiQP10V
-
Wir können aber Deutsch schreiben.
-
Herzlich Willkommen
jonny hat recht :P. Aber ich konnt das Lesen da oben so mhr oder weniger :D.
-
I sog doch das mir mehrsprachig han...
Somit kann ich auch Standartdeutsch schreiben
-
Standarddeutsch passt hier besser hin...es sei denn, man will wenige Antworten (weil keiner die Frage verstanden hat)
Grüße aus "Preußen" und willkommen hier im Forum!
-
So ists schon viel besser
Jetzt mitmachen!
Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!